"我怕你破壞別人的家庭!"
哈哈!都要笑破蕙君肚皮的一句話了~
誠如賣帽子的阿姨說我不適合當辣妹= =
我現在還是很像女孩子?!不對,是小孩= =
哈哈哈哈~總而言之 ,就是過現在自己想要的自己的生活

不夠成熟、太孩子氣、愛玩又幼稚
李家儀整個就要受不了我和李俋志這麼幼稚= =
(明明我們差十歲,為什麼要被放在同level?)

人蔘嘛!開心就好XD~

I'm Not A Girl, Not Yet A Woman

I used to think I had the answers to everything
But now I know That life doesn't always go my way
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize
[CHORUS]
I'm not a girl, not yet a woman
All I need is time, a moment that is mine
While I'm in between I'm not a girl

There is no need to protect me
It's time that I Learn to face up to this on my own
I've seen so much more than you know now
So don't tell me to shut my eyes
[CHORUS]
I'm not a girl, not yet a woman
All I need is time, a moment that is mine
While I'm in between I'm not a girl


But if you look at me closely
You will see it in my eyes
This girl will always find her way

I'm not a girl, don't tell me what to believe
I'm just trying to find the woman in me, yeah
Oh, all I need is time
That's mine While I'm in between
I'm not a girl, not yet a woman, not now
All I need is time, a moment that is mine
While I'm in between I'm not a girl, ooh Not yet a woman

以前我以為 我知道所有問題的答案
但現在我知道 生命不一定會照著我想走的
現在我體會到我正處於一個過渡期
(副歌) 少女已過 熟女未滿
當我還處在兩者之間時我需要屬於我自己的時間

我已不是孩子 沒必要這麼保護我
現在該是時候了 我學著自己面對這些
我比你以為的看得多所以請別叫我必上雙眼
(副歌)
我已不是孩子 你會在我眼中發現
這個孩子永遠會找到 他自己的路
我已不是孩子 , 別告訴我該相信什麼
我正試著找出那個成熟的我
我需要時間 當我還處在兩者之間時 屬於我自己的時間
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 huichun 的頭像
    huichun

    huichun

    huichun 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()